دیشب در گفتمان چه گذشت؟...

هر هر هر به ادامه بروید🐥😃

دیشب جو بدی در گفتمان حکم فرما بود، ام ار و مانی در حال دعوا بودند، من و بابا گیان بهم دیگه فاحوش میدادیم، و خلاصه دیانا خانوم میگفت میروم آف میزنم و خود‌...‌‌.‌.کوشای میکنم، در وسط این جو، حاج ممود با پروف قشنگش وارد میشود اول میگوید ها و بعد میگوید این چیست، من با دیدن پروف حاج ممود که خودم برایش گذاشته جرر خوردم، در آن لحظه داشتم شیر و کیک کوفت میکردم که پروف حاج ممد را دیدم کیکه پرید تو گلویم و به بیمارستان راهی شدم. 🐒😃

نتیجه ی اخلاقی: خواهشن برای دوستاتون یا رلاتون پروف سم نگذارید تا مانند من به بیمارستان راهی نشوید. 

بزرگوار شما حاج آدری🐒🐥

تصویر پروفایل NikiTa سطح تجربه NikiTa
NikiTa
4 ماه پیش
جررررر
😃🥰
تصویر پروفایل 𝓐𝓶𝓪𝔂𝓪 سطح تجربه 𝓐𝓶𝓪𝔂𝓪
𝓐𝓶𝓪𝔂𝓪
4 ماه پیش
🐒🐒🐒
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
وای
😃🐒
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد