در گپ روبیک1

این داستان مربوط به دیشبه😃

ادامه؟! 

دیشب در وسط ویسکال، ننه ی من بالای سرم آمد، خیلی زود از برنامه ی روبیک خارج شدم اما از شانس خیلی قشنگ من گفت چی نگاه میکنی و گوشیمو گرفت و شروع کرد به گشتن😃

آره خلاصه، روبیکو پیدا کرد و وارد برنامه شد، از شانس خیلی قشنگ تر من، روی گپ بود و ننم همه ی چت هارو خوند، اولش زدم زیرش که اکانت یکی دیگس ولی عکس خودمو توی گپ دید😃

آره بازم خلاصه تر، منم نشستم و شروع کردم به تعریف کردن ماجرا... 😃😃

این داستان ادامه دارد... 

تصویر پروفایل 𝕬𝕸𝕴𝕽 سطح تجربه 𝕬𝕸𝕴𝕽
𝕬𝕸𝕴𝕽
3 ماه پیش
عالی و قوی🤡👍🏻
بلی
تصویر پروفایل 𝐵𝒶𝒽𝒶𝓇 سطح تجربه 𝐵𝒶𝒽𝒶𝓇
𝐵𝒶𝒽𝒶𝓇
3 ماه پیش
منم یه روزی داشتم یه غلطی میکردم تو گوشیم ننم اومد گوشیم رو دید و دیگه خلاصه خودتون میدونید چی میشه گوشیم تا یک ماه توی تحریم بود
تصویر پروفایل n.r سطح تجربه n.r
n.r
4 ماه پیش
عالی و گوی
ادامش چیشد ؟ 😶
برگشتم میدم🐒
ادامش چیشد ؟ 😶
تصویر پروفایل «☘️🍃ПIKI» سطح تجربه «☘️🍃ПIKI»
«☘️🍃ПIKI»
4 ماه پیش
جرر🤡
تصویر پروفایل Elnaz سطح تجربه Elnaz
Elnaz
4 ماه پیش
عجب شانس خوشگلی داری قشنگم
تصویر پروفایل Ani سطح تجربه Ani
Ani
4 ماه پیش
عیجان😔💨🦍
بلی😔💔
تصویر پروفایل ZAHRA:)...... سطح تجربه ZAHRA:)......
ZAHRA:)......
4 ماه پیش
هعی خیلی بده که مامانت گوشیتو چک کنه🤕😔
بلی😃
تصویر پروفایل Venoosa سطح تجربه Venoosa
Venoosa
4 ماه پیش
بدترش اینه که نصف شب باهاش بازی کنه
تصویر پروفایل ZAHRA:)...... سطح تجربه ZAHRA:)......
ZAHRA:)......
4 ماه پیش
دقیقا
🐒
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد